Søg på bloggen

tirsdag, november 27, 2012

Tirsdags tapas

Photobucket
Photobucket

Idag har jeg haft en lang dag i skolen, først forelæsning fra 9-14 og derefter gruppearbejde til ca kl 18, så jeg var sent hjemme idag. Det betød også, at jeg ikke havde det helt store overskud til at lave noget særligt aftensmad. Derfor blev det en tirsdag-tapas-tallerken med alt-hvad-køleskabet-begærer hæhæhæ. Italiensk spegepølse, laksemousse og en tomat/emmentaler salat er nu også ganske okay på en tirsdag.

Nu drikker jeg hjemmelavet, mynte saftevand og kigger på nytårskjoler - imorgen laver jeg et indlæg med dem, jeg synes er finest. Imorgen skal jeg forresten til lægen og ha' min anden HPV-vaccine, og jeg er rimelig nervøs. Den første gjorde rigtig ondt, så jeg frygter lidt den imorgen. 

Har I fået HPC-vaccinen?

3 kommentarer:

SoM sagde ...

Det ser slet ikk så tosset ud - er det mon muligt at få opskriften på saftevandet..? :)

/Sanne
hrogfrudk.blogspot.com

Jadore blog sagde ...

Jeg har allerede fået mit det første stik og skal have den næste i næste uge :)

Hvis du har lyst ville jeg blive rigtig glad hvis du vil kigge forbi min blog http://www.karina-blog.dk/ :)

Melanie D. sagde ...

@Sanne: Jo det kan du tro, jeg laver et indlæg med det :-)

@Jadore blog: Pyha, jeg synes også det andet stik idag var slemt, men jeg krydser fingre for dit bliver bedre! Jeg kigger forbi din blog :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...