Søg på bloggen

mandag, november 05, 2012

Saturday: Birthday

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

 I lørdags holdt jeg fødselsdag for min lille familie i min lille lejlighed. Jeg havde godt nok fødselsdag i september, men der har bare ikke været en weekend før nu, hvor alle kunne komme. Og jeg var endda på arbejde fra 10-16, så det var ikke engang en 'perfekt' dag at invitere men det var dén dag eller om et år hæhæ. 

Det gik nu helt fint og jeg fik hjælp af min søde kæreste, som tog sig af rengøringen, handlede de sidste ting og bagte lækre brød, mens jeg var på arbejde. Jeg havde desuden planlagt at lave noget nemt - men lækkert, at spise så jeg kunne nå det, når jeg kom hjem fra arbejde uden at gå helt ned med stress. Jeg serverede derfor lakselasagne med spinat/ricotta, ruccola/avocado salat og rosmarinbrød til hovedret og en chokoladekage med blåblærflødseskum til dessert. Begge ting gik heldigvis rent ind :-)

Jeg fik desuden nogle virkelig fine gaver, som jeg må vise frem i næste indlæg. Fik også nogle fine gaver, da jeg havde damerne til fødselsdag for en måneds tid siden, som jeg også mangler at vise. Der er nok at fortælle om for tiden :-)

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...