Søg på bloggen

torsdag, november 01, 2012

Morgenkaffe

Photobucket
Photobucket

Sådan ser de fleste af mine morgener ud for tiden. God kaffe og en god smoothie. Helst med banan og blåbær. Idag har jeg dog kun haft overskud til kaffen. Jeg var hjemme fra arbejde (status) omkring kl 23:30 igår, og af en eller anden grund kunne jeg bare ikke falde i søvn. Husker tydeligt da jeg så at klokken var 03:14.. Suk.

Skal over på skolen kl 09 til forelæsning og derefter arbejde videre med min gruppe. Resten af dagen har jeg en del jeg skal nå, da jeg holder fødselsdag for familien på lørdag og blandt andet skal ha' handlet ind. Jeg skal nemlig også lige på arbejde fra 10-16 om lørdagen, så der blir ikke tid til meget andet at dække bord!  Så jeg låner min mors bil idag, så går det hele ligesom lidt hurtigere ikk? Og så tror jeg, jeg sniger et par vaskeposer med hjem til min mor hæhæhæ.

3 kommentarer:

Maja sagde ...

Det ser rigtigt hyggeligt ud :-) Og fedt, at du er blevet så glad for dit studie!

Hvordan fik du egentlig dit arbejde i H&M? Kan huske, at ha' læst med fra dengang du var jobsøgende, men skrev vidst aldrig hvordan du fik det :)

Dots sagde ...

Ej hvor ser det bare lækkert. Total råhygge :)

Melanie D. sagde ...

@Maja: Ja, det er en dejlig fornemmelse - når man kan mærke at det er det rigtige valg, man har taget! :-)

Jeg startede som vikar derude og blev fastansat efter ca 1 måneds tid - men jeg tror at jeg skriver et indlæg omkring det, da der vidst ikke er så mange der ved, at man kan blive vikar i H&M :-)

@Dots: Det kan du tro det er! Om morgenen skal der bare råhygges, ellers gider jeg ikke stå op ;-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...