Søg på bloggen

tirsdag, november 20, 2012

Je suis de retour!

Photobucket

Tak for kaffe, det er ved at blive en vane IKKE at blogge. Undskyldninger er der jo nok af, og jeg har sådan set også haft enormt meget at se til på det sidste. Især sidste uge var fuldstændig sindssyg, da vi havde deadline om fredagen på studiet og jeg arbejde hele weekenden samt var julefrokost. Jeg tror, at jeg max har sovet 20 (!) timer hele den uge, og jeg var da også lige ved at gi' op, da mit ur ringede kl 6:30 igår morges. 

I dag bliver til gengæld en dejlig dag, da vi på studiet skal møde den kunde, vi nu skal til at lave en kampagne for - hvilket jeg synes er helt vildt spændende. I aften skal jeg ind og se Twilight med min mor, og jeg glæder mig simpelthen så meget. Havde ellers aldrig troet jeg skulle ryge med på den vogn, men når man også er typen som elsker Harry Potter, Ringenes Herre og Star Wars-universet var det vidst ''meant to be'' ;-)

2 kommentarer:

A + K = ♥ sagde ...

Jeg er ikke helt faldet for Twillight endnu, selvom Harry Potter og Ringenes Herre er meget højt på listen - men ja, det er nok bare et spørgsmål om tid :D

- Anne

Melanie D. sagde ...

Det tror jeg bestemt også, jeg var ihvertfald heller ikke nem at overbevise - men det blev jeg! Specielt den sidste, synes jeg var fantastisk! :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...