Søg på bloggen

onsdag, november 21, 2012

Instagram

Photobucket

1) Rhinestones fra E-bay - DIY projekt go! 2) Jeg har været henne og høre min flotte kæreste spille sine egne numre på sin højskole 3) Jeg har hygget mig om morgenen med god kaffe og smoothie 4) Har desværre måtte returnere en smuk jakke fra Lana del Rey-kollektionen på jobbet pga penge(mangel!) 5) Jeg har nydt at ha' min kæreste hjemme og derfor lavet brunch for two 6) Jeg har været i Koncertsalen i DR-byen med min fra og høre Saybia 7) Og spist morgenmad af min nye mummi-skål 8) Jeg har nydt det smukke efterårsvejr 9) Og nydt at ha' studiedag med ekstra god morgenmad 10) Har været kendis-spotter i byen og sagt hej til Pilou Asbæk 11) Jeg er blevet afhængig af Baresso's kaffe 12) Og har fejret J-dag med min kæreste og far på Marrokansk restaurant 13) Jeg har haft min familie til fødselsdag og lavet chokoladekage 14) Og spist morgenmad med min kæreste, inden han er taget tilbage på højskolen 15) Jeg har tegnet i Photoshop på studiet 16) Og elsket min studiegruppe for at ha' Minto med 17) Jeg har fejret aflevering af 3. projekt i fredagsbaren 18) Og beundret min lillesøsters små New Balance sko  19) Jeg har været en tur i IKEA med mor og lillesøster 20) Og sluttet søndagen af med lækker pastaret på Couloir


I kan følge mig på Instagram under: melaniedjernaes :-)

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...