Søg på bloggen

torsdag, november 15, 2012

Designmuseum Danmark

Photobucket

I forbindelse med vores opgave på studiet har jeg blandt andet lavet denne plakat, som en del af vores kampagnemateriale. Vi skal i vores gruppe forsøge at promote 'Zig-Zag'-stolen af designeren Gerrit Rietveld som står inde på Designmuseum Danmark (som før hed Kunstindustrimuseet) ved bl.a. at lave en reklamefilm - vi har valgt at lave en animeret film.

Det er ved at være noget tid siden, I har hørt fra mig - men jeg har simpelthen haft så meget at se til med vores opgave, at det ikke har været muligt. Vi har deadline imorgen, og jeg er kommet så sent hjem hver eneste dag, at jeg ikke har haft overskud til at blogge. Men æv, hvor har jeg savnet det! I næste uge begynder vi på vores eksamensopgave, men den har vi længere tid til at lave, så der regner jeg ikke med at gå helt under jorden ;-)


Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...