Søg på bloggen

torsdag, oktober 25, 2012

Torsdagstravl

Photobucket
Photobucket

Jeg ville egentlig ha' lavet dette indlæg imorges, da jeg netop spise melon og drak chai inden jeg skulle i skole, men som min overskrift pænt fortæller, har jeg haft lidt travlt idag. Jeg kæmper i øjeblikket med at få lavet en aflevering færdig som et resultat af vores 2 ugers kursus i programmet Flash. Vi skal lave 4 film (animationer) samt en hovedfilm, hvori de 4 film skal ligge, så der er nok at se til. Især når man er perfektionist som mig og ikke vil aflevere noget, som man ikke er 100% tilfreds med. Nogle gange skal man altså bare lære at sige 'okay' og lade tingene være som de er, når man godt kan se, at der ikke er mere tid tilbage.

Ja ja, nok snak fra mig - studiet tager en del af min tid, men det er bestemt ikke på den kedelige måde, så jeg hygger mig med opgaverne. Det er mere som om, der ikke er nok timer i døgnet  hæhæh. Det er bare virkelig længe siden, at jeg har lavet lektier, som jeg rent faktisk synes er sjove. Det er sgu meget godt at gå på sådan en skole ;-)

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...