Søg på bloggen

fredag, oktober 05, 2012

Saturday: Wedding

Photobucket
Sød lillesøster i fin frakke som venter spændt

Photobucket
Min smukke kusine - som desuden er gravid i 6. måned, og bare så helt fantastisk ud
Photobucket
Det er seriøst noget af det hyggeligste at være med i kirken, når brudeparret bliver viet
Photobucket
Og min lillesøster synes bestemt også det var sjovt at se 'en rigtig prinsesse', og kunne da slet ikke komme tæt nok på hæhæhæ
Photobucket
1) Den flotte kirke 2) Salmebogen - som altid har haft et lidt anstrengt forhold til ;-)
3) De fine blomster, som stod omkring i kirken 4) Og søde ris-poser, som jeg til gengæld synes er en hyggelig tradition
Photobucket
Til gengæld håber jeg på lidt bedre vejr, når jeg engang skal giftes - for helt ærlig regn OG ris i hovedet, må ikke være det fedeste ;-)
Photobucket
1) Tilbage på hotellet for at skifte og nyde en kold cider 2) Og hen til festlokalet og drikke et par hyldeblomst cava'er (hø hø)
3) Hvor der var tapas/snacks i stedet for forret, sammen med velkomstdrinks 4) Fine detaljer inde fra festlokalet
Og så var der en lille pige, som havde det vældigt sjovt med at danse ;-)

I lørdags var jeg og A inviteret til min kusines bryllup ovre på Fyn sammen med min mor og resten af familien. Vi kørte derover tidligt lørdag, og jeg havde sørget for hjemmebagte grovboller da det også var min mors fødselsdag.  Vi var med i kirken og se brudeparret blive viet og det var en ret speciel oplevelse, da jeg har haft et rigtig tæt bånd til min kusine, da vi var små, blandt andet fordi vi er jævnaldrende. Så jeg blev simpelthen så rørt da hun kom op ad kirkegulvet med sin struttende mave (fordi hun er gravid ;-) og bare så utrolig smuk ud.

Festen blev derefter holdt på Tåsinge i det hyggelige forsamlingshus lige ved siden af kirken Landet. Min mor kunne desuden hurtigt fortælle at det også var her at Elvira Madigan og Sixten Sparre lå begravet. Kender I til den tragiske kærlighedshistorie?

2 kommentarer:

Maja sagde ...

Lyder som en fantastisk lørdag, men hun må godt nok være ung hvis i jævnaldrene?

Melanie D. sagde ...

Ja, hun er 23 ligesom mig - og hun har faktisk også en lille dreng på lidt over et år, så det virker ret ungt allerede at have starte en familie og blive gift, men hun klarer det hele så godt :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...