Søg på bloggen

mandag, oktober 08, 2012

Mandag

Photobucket
Photobucket

Idag er vi startet på en 'panikopgave' på studiet, som vi kun har denne uge til at løse/lave. Vi skal i grupper lave en kampagne for Ed Kienholtz' udstilling på Louisiana i forhold til en bestemt målgruppe. Imorgen skal vi på Louisiana for at se udstillingen, og jeg glæder mig ret meget - da det jo egentlig er en ret særlig udstilling at få lov at se.

Lige nu har jeg drukket en kop af min yndlings the - pebermynte/lakrids smag fra Pukka, og spist nogle passionsfrugter mens jeg har læst et par (fortsat fra igår, det er ikke noget jeg bare lige har gjort hæhæhæ) kompendier om markedsføring og kommunikation. Spændende men tunge sager.

Men nu skal jeg hjem til en af pigerne fra gymnasiet og mødes med de andre, hvor vi skal spise aftensmad og hygge sammen. Og så skal jeg hjem og læse videre. God mandag til jer alle.

3 kommentarer:

Jadore blog sagde ...

Håber at du har haft en god dag :)

Emma sagde ...

Det er virkelig et "godt" værk - skræmmende at se på, men godt! Hvis man går ud i siden og står bliver de andre tilskuere end del af "det der sker" - det er sjovt :)

Melanie D. sagde ...

@Jadore blog: Mange tak, hvor er du sød! Og i lige måde :-)

@Emma: Ja, det var en ret speciel udstilling, som jeg er meget glad for at ha' oplevet. Altid fedt at se noget utraditionelt :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...