Søg på bloggen

tirsdag, oktober 23, 2012

Guacaburger

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket Photobucket
Photobucket

Forrige fredag spiste jeg hjemme hos min far, hvor vi fik guacamoleburger med bløde løg. Det var virkelig lækkert. Min lillebror havde desuden været til idrætsdag med sin skole og var så stolt over meget/hurtigt han havde løbet, at han havde sit skilt på hele aftenen ;-)

Nu er jeg på vej i skole, hvor vi i øjeblikket arbejder med Adobe Flash, hvor man lærer at lave animationer/film. Det er ret sjovt, og jeg har da også fået lavet nogle små film, som jeg regner med at vise i næste uge :-)

3 kommentarer:

Laura sagde ...

Nøj, det ser lækkert ud :)

Amalie sagde ...

Åååårh, jeg ELSKER guac!! :D

Melanie D. sagde ...

@Laura: Det var det også! :-)

@Amalie: Uh, det gør jeg også! Det SKAL bare på burgeren ;-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...