Søg på bloggen

onsdag, oktober 31, 2012

Efterårsglad

Photobucket

Er virkelig glad for tiden. Sådan rigtig glad. Jeg er glad for mit nye studie, som både udfordrer, inspirerer og underholder mig. Jeg er glad at min lille lejlighed er så hyggelig - især om aftenen - på trods af dens få kvm. Jeg er glad for min familie. Jeg er især glad for mine dejlige søskende. Jeg er glad for efteråret. Jeg er glad for at jeg endelig er kommet igang med at træne igen (det har også virket rimelig dumt at betale 299,- i  ca. 3 måneder for ingenting). Jeg er glad for alle mine sko. Og så er jeg virkelig glad for min kæreste. Flotte kæreste, that is.

Idag har vi studiedag, og vi har i vores gruppe besluttet at vi også kunne holde studiedags-fri, da vores deadline først er om 3 uger. Det passer mig perfekt, da jeg har kunne sove længe, spist god morgenmad, set 2. sæson af Sex and the City, ryddet op i mit klædeskab og om lidt skal en tur i fitness centeret inden jeg skal på arbejde fra 19-23. Det sidste lyder umiddelbart ikke særlig sjovt, men jeg skal til status, og det er faktisk meget hyggeligt når alle kollegaerne er samlet uden kunderne. Og så er der masser af guf hæhæhæ.


Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...