Søg på bloggen

mandag, oktober 29, 2012

Brunch

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Jeg har virkelig trukket stikket ud denne weekend og kun fokuseret på at hygge med min kæreste og få lavet min aflevering i Flash færdig til studiet. Det har været skønt at ha' arbejdsfri weekend og selvom jeg egentlig har haft lektier for, har jeg også hygget mig med dem og meget stolt vist det endelig resultat frem til min kæreste. Elsker virkelig mit studie. Og min kæreste. Livet er sgu godt hæhæ.

Om lørdagen var vi en tur i Kødbyen med A's venner og drikke en øl - og den fik ikke for lidt. Søndag sov vi længe og lavede en god gang tømmermændsbrunch (selvom billederne er fra sidste weekend hø hø) og var senere hjemme hos min mor og spise aftensmad. Selvom klokken hurtigt blev mange, og jeg egentlig skulle køre A tilbage på skolen i Vig, var jeg bare nødt til at se Forbrydelsen og så endte det faktisk med at han ikke tog tilbage alligevel, da vi simpelthen var for trætte begge to. Hæhæ. Er helt vild med den serie, og efter gårsdagens afsnit var jeg altså rimelig tilfreds med at have en sød kæreste at sove sammen med en ekstra nat ;-)

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...