Søg på bloggen

mandag, oktober 15, 2012

23 års middag

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

I lørdags havde jeg inviteret damerne på middag og vin for at fejre min fødselsdag (som godt nok var tilbage i september, men bedre sent end aldrig hæhæ). Jeg lå faktisk syg om fredagen med den slemmeste blærebetændelse, jeg nogensinde har haft - kunne overhovedet ikke bevæge mig fordi jeg havde så ondt, så jeg var til sidst nødt til at bede min far om at køre mig på skadestuen for at blive undersøgt. Nå, jeg ævler og det skulle jo faktisk handle om min fødselsdag og ikke sygdom. Jeg fik ihvertfald lavet mad på meget kort tid, og glemte derfor alt om at tage et billede af de anrettede tallerkener, men I kan jo noglelunde se hvad vi fik at spise. Det var godter kan jeg fortælle jer ;-)

Vi hyggede os ihvertfald, og selvom der ikke er meget plads i min lille lejlighed så synes jeg altid, at det er så hyggeligt at have pigerne til middag. Efter et par (eller 5) flasker vin, g&t, sommersby og hvad der nu ellers blev hældt indenbords, cyklede vi ind til byen. Og endte på MacDonald's hahahaha. Sådan er det altid, når man kommer lidt for sent afsted og der er crowded o v e r a l t hvor man kommer ind. Der er nu heller ikke noget galt med en cheeseburger kl 04 om morgenen ;-)

3 kommentarer:

Sofie sagde ...

Årh, det ser altså VIRKELIG lækkert ud, det mad. Mums! Det lyder bestemt ikke rart med den blærebetændelse - godt du er kommet over den!

Amalie sagde ...

Hvor har du bare en flot blog. Det ser ud til, at du er rigtig god til at lave mad! :) Surt for dig med blærebetændelsen, det er VIRKELIG bare ubehageligt :/ Og det er så træls, at man SKAL testes før man kan få de skide piller :b haha.

Jeg blev lige 23 i mandags, og mit skræmmetal er nok også omkring en 27-28 år. Så nærmer man sig hastigt 30erne. Haha :D Godt, at der er nogle år til endnu! :D

Jeg har tilmeldt mig herinde via bloglovin'. Håber, at du har tid og lyst til at kigge forbi mig :)

Glæder mig til at læse mere.

MVH Amalie Valentina
//
missmaloui.dk

Melanie D. sagde ...

@Sofie: Mange tak, Sofie :-) Og ja, det var ret uheldig med den blærebetændelse - er faktisk ikke sluppet helt af med den endnu, men håber den snart er ovre!

@Amalie: Tusind tak for din søde kommentar, Amalie :-) Og hvor dejligt at du også følger mig, jeg vil meget gerne kigge forbi din blog!

Og ja 23 er af en eller anden grund også en alder, hvor det går op for en hvor tæt man er på sit 'skræmmetal' - selvom jeg kan forestille mig, at når vi når op i 40'erne så lyder 27-28 ikke så forfærdeligt mere ;-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...