Søg på bloggen

søndag, september 16, 2012

Saturday: family time

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Jeg har nydt hele weekenden sammen med min flotte kæreste. Han har nemlig været hjemme fra højskolen igen efter 2 (lange, alt for lange) uger deroppe, hvor jeg savnet ham som en gal herhjemme. Til gengæld har jeg haft et photoshop-kursus de sidste to uger på skolen, som har været helt vildt spændende. Jeg fortæller snart noget mere om min uddannelse, så I kan få et bedre billede af hvad jeg egentlig laver :-)

I lørdags var vi til min lille fætters 7-års fødselsdag, hvor min faster serverede lækker mad og drikke som altid. Det er altid så hyggeligt at være hjemme hos dem, og så er jeg bare død-misundelig på min fasters Royal Copenhagen samling (og alt andet i hendes fine hjem hæhæ). Resten af lørdagen lå mig og A på sofaen derhjemme med dyner og så film og snakkede hele natten. Rart.

2 kommentarer:

Rikke'M sagde ...

Åh. Fantastisk stemningsfyldte billeder - og hvor ser de kager bare lækre ud!

Melanie D. sagde ...

Mange tak søde Rikke, og ja min faster laver altid de lækreste kager - og generelt bare mad! :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...