Søg på bloggen

Indlæser...

torsdag, september 20, 2012

Lyserøde kopkager

Photobucket

Jeg synes lige, at jeg ville vise disse fine kopkager som mig og min lillesøster lavede hjemme hos min mor forrige lørdag. Lyserøde kopkager med friske bær og jordbær på toppen. Så bliver det ikke mere hyggeligt. De var næsten for fine til at blive spist, kender I det? hæhæhæ

Imorgen har jeg fødselsdag, men jeg er ikke engang hjemme til at fejre den da jeg skal på rustur med mit studie. Det skal til gengæld nok blive sjovt, selvom jeg er ked af, at jeg så ikke får min kæreste at se denne weekend. Æv æv. Jeg må drikke en masse øl som kompensation for det ;-)

3 kommentarer:

Dots sagde ...

Mums hvor ser de bare lækkert ud :)))

Natasja sagde ...

Haps ! Send lige en herhjem :)

Melanie D. sagde ...

@Dots: Ja, de var så lækre - og meget nemme at lave! :-)

@Natasja: Det kunne være lækkert ikk? ;-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...