Søg på bloggen

onsdag, september 05, 2012

Lørdagsgrill

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket


Hej alle. I lørdags grillede og hyggede jeg med min familie og kæreste, som var hjemme fra højskole i weekenden. Jeg havde dagen inden været til min første fredagsbar på studiet, hvor jeg vidst fik rigeligt indenbords. Men når min kæreste endelig er hjemme, gider jeg godt nok ikke bruge weekenden på at sove tømmermændene væk - så jeg var overraskende frisk om lørdagen ;-)

Denne weekend kommer han dog ikke hjem i weekenden, og jeg skal til introfest på studiet om fredagen, så jeg tror resten af weekenden bliver brugt på at slappe denne gang hæhæhæ. Og glæde mig til at se A i næste weekend :-)

1 kommentar:

Ida sagde ...

Det ser godt ud!! :)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...