Søg på bloggen

tirsdag, september 04, 2012

Lana Del Rey

Photobucket

Idag fik vi til opgave at designe et LP-cover for en musiker, vi selv måtte vælge - kravene var dog at skulle laves så grumset, 'beskidt' og råt som man ville gøre i 1950'erne. Jeg valgte at lave et simpelt Lana Del Rey-cover foruden de grumsede/rå effektter. Er selv ret stolt af mit lille projekt ;-)

Jeg har aldrig før brugt photoshop, så der er sindssygt meget at holde styr på når vi har timer og gennemgår dagens opgave, men det er mega fedt at lære. 

Imorgen har vi fri fra skole, så der vil jeg nyde at kunne sove længe. Dog, skal jeg på ingen måde klage - vi har kun timer fra 9-14 hver dag, og så er der ellers mulighed for at arbejde med de opgaver vi får - hvis der vel at mærke er nogen ;-)

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...