Søg på bloggen

onsdag, september 26, 2012

Kitchen flower power

PhotobucketPhotobucket
Photobucket
Photobucket

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at have sådan en sænket vindueskarm, hvor man kunne have mange krydderurter og fine blomster stående, men der er nu alligevel plads til en del i den vindueskarm jeg har, hæhæhæ. Jeg elsker simpelthen duften af friske krydderurter, så dem er der altid mange af hjemme i mit lille køkken. Lige for tiden har jeg basilikum og timian samt en fin lille blomst, som jeg selvfølgelig ikke kan huske hvad hedder :-)

Nu vil jeg tage hjem til min mor og læse. Skal lige en tur på posthuset først og hente en stor pakke som desværre kun er til min lillesøster og lillebror, sådan er det jo at arbejde i H&M og få procenter ;-)

2 kommentarer:

SoM sagde ...

Hvor ser det fint/hyggeligt ud..! - og blomsten ligner en lyng :)

hrogfrudk.blogspot.com

Melanie D. sagde ...

Ah, tusind tak - det mente min mor også, at det var. Jeg skal til at styr på hvad de blomster jeg køber hedder ;-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...