Søg på bloggen

torsdag, september 27, 2012

Instagram

Photobucket

1) Har spist økologisk knækbrød med perfekte æg til morgenmad 2) Og været oppe og træne (dog er det vidst et par uger gammelt det billede hø hø) 3) Har spist sandwich-is 4) Og haft lækker chokoladetærte fra Irma med hjem til mor 5) Jeg har været med en lille prinsesse til frisøren 6) Og har været på cafe med min mor og spise muslinger 7) Jeg har spise tapas hjemme hos min farmor og farfar 8) Og drukket irish coffee 9) Jeg har lavet frokost med symmetri-mønster 10) Og været på Ismejeriet med en sød veninde 11) Som også har inviteret på pandekager, smoothie og melon 12) Jeg har lavet lyserøde smoothie næsten hver dag 13) Og været i karbad sammen med A og et glas rødvin 14) Jeg har lavet varm kakao med flødeskum med en veninde 15) Og været til min første fredagsbar på studiet - hvor der også var grill 16) A og mig har spist søndags-brunch derhjemme 17) Og jeg har hygget med hjemmelavet pizza og rødvin med min gruppe fra studiet 18) Jeg har lavet kop-kager sammen med min mor og lillesøster 19) Og endelig spist andet end rugbrødsmadder til aftensmad 20) Og så har jeg fået min første HPV-vaccine

Husk I kan følge mig på Instagram på: melaniedjernaes :-)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvordan laver du collagen med de fine numre? :D

Melanie D. sagde ...

Jeg bruger Picasa og font-typen 'signerica fat' :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...