Søg på bloggen

onsdag, september 12, 2012

Instagram

Photobucket

1) Reception hjemme hos A's forældre, da hans bror fik sin HF 2) Da jeg kom hjem fra Roskilde og A forkælede mig med sticks 3) Den perfekte latte om morgenen 4) Pandekager og friske jordbær hjemme hos mor 5) Yndlings-rugbrødsmad: kartoffelmadder 6) Mine dejlige søskende overnattede hos mig og spise brunch dagen efter 7) Madklubben med min far inden vi skulle se musical 8) Den lækreste mojito jeg længe har fået 9) På Falster med pigerne fra H&M og danse hele natten 10) Aftensmad på Luna med familien og A 11) Den perfekte blomme 12) Lørdagsmiddag hjemme hos A's forældre 13) Fik det vigtigste brev - blev optaget på studiet 14) Hjemmelavet moules frites sammen med min A 15)  Yndlingssandaler, som jeg aldrig bliver træt af 16) Frokost på 11-timers vagt på job 17)  Sejt slik i sej slikbutik på strøget 18) Fik den lækreste ischokoladekage fra Irma 19) Min fødselsdaggave til A - en klaverbænk jeg selv havde gjort i fin stand 20) Når far er på ferie, passer jeg på bilen ;-)


I mangel på bedre får I lige en masse instagram-moments fra den sidste tid - det er simpelthen noget af det hyggeligste jeg ved. Er I også hoppet med på bølgen? Jeg tror jeg bruger lidt for meget tid på den app, men jeg kan sgu ikke helt lade vær. Ha ha. Nu vil jeg tage forbi og besøge min farmor og hygge lidt, der er bare ikke noget bedre end at være hos farmor og farfar.

Følg mig på instagram: melaniedjernaes :-)

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...