Søg på bloggen

fredag, september 07, 2012

Enjoying work

Photobucket



Det er virkelig længe siden, jeg har haft lektier for. Og gået i skole for den sags skyld. Hele den her uge har vi fået en opgave for hver dag, men sjovt nok har jeg virkelig nydt at lave lektier denne gang. Vi gennemgår først hvordan man laver opgaven - som har f.eks har været at lave en reklame for Ray Ban, og får så bagefter tid at arbejde i. Vi har så i princippet fri omkring kl 12, og skal så bare ha' oploadet opgaven inden midnat. Det er altså rimelig luksus. Desuden synes jeg, det er helt vildt fedt at lære at bruge photoshop, så jeg brokker mig overhovedet ikke over, at der er en opgave for hver dag. Det tegner sgu på at jeg har valgt det rette studie ;-)

Igår var jeg dog lige ude og hjælpe min lillebror med at finde en 18-års gave til sin kæreste, inden jeg tog hjem og arbejde videre med opgaven, og bagefter var vi forbi føtex og købe sushi. Nu er jeg jo på SU, og så må man finde alternativer til sine luksus-vaner. Hæhæhæ. Idag afsluttede vi første uges photoshop-kursus og i aften er der introfest på skolen.
Jeg skal mødes med min gruppe inden og spise pizza og drikke vin. Glæder mig!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Vil du ikke fortælle mere om dit studie, hvad du læser, hvor osv :-)?

Trine Lykke sagde ...

Det lyder virkelig som et spændende studie!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...