Søg på bloggen

mandag, september 24, 2012

Birthday surprise

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Se lige en smuk buket blomster som kom hjem til mig idag. Der blev pludseligt ringet på døren og jeg så en kende chokeret ud, da der kom en Inter-Flora mand op ad trapperne med en stor buket blomster i hånden til mig efterfulgt af et ''smukke blomster til smukke kvinder'' - blev et øjeblik bange for at blomsterne var fra ham ;-)

De smukke, smukke blomster kommer fra min søde kæreste, som jo i øjeblikket er på højskole og derfor kun er hjemme i weekenderne. Denne weekend (hvor jeg havde fødselsdag) var vi dog ikke sammen, da jeg skulle på rustur med mit studie - hvilket jeg selvfølgelig også var ked af lå lige i dén weekend. Men så jeg har jo verdens dejligste kæreste, som sørger for at jeg får blomster og ikke mindst et fint og simpelth 'jeg elsker dig-kort' til, så snart jeg er hjemme fra turen igen. Ih, hvor jeg glæder mig til at se ham på fredag :-)

4 kommentarer:

Sofie sagde ...

Ih, sikke en dejlig overraskelse at få :')

På #2 billede, er det da pauseskærmet med uret du har? Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvordan jeg får den! Er det noget du kan hjælpe mig med? :D

Rikke sagde ...

Ihh! Hvor er det bare sødt & nogen super flotte blomster :)

- Sigaards.dk

Melanie D. sagde ...

@Sofie: Det var fantastisk!
Ja, det er det nemlig - jeg kan ikke huske præcis hvilket link jeg har det fra, men billedet hedder 'fliqlo' så har fundet et link her, det ser meget rigtigt ud :-)

http://www.macupdate.com/app/mac/24859/fliqlo

@Rikke: Ja, og det er jo helt vildt hvad sådan en buket kan gøre - er stadig helt oppe og ringe ;-)

Sofie sagde ...

Tak for svar :)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...