Søg på bloggen

fredag, september 21, 2012

23 years

Photobucket

Juhuuu, idag er det min fødselsdag, hvor jeg fylder 23 år. TREOGTYVE. Det begynder efterhånden at gå op ad, og det skræmmer mig en lille smule. Mit skæmme-tal er 27, så der er heldigvis lidt tid til at blive rigtig bange eller føle sig MEGET voksen hæhæhæ. Billederne er fra sidste år da jeg holdt fødselsdag for henholdsvis min familie og venner.

Nu vil jeg spise morgenmad med mine søde bedsteforældre, inden jeg tager hen på skolen (man har lov at pjække fra de første timer, når det er ens fødselsdag) og skal afsted på rustur. Juhuuu, jeg glæder mig!

Følg mig inde på Instagram, hvor jeg poster billeder hele weekenden hæhæhæ: melaniedjernaes

6 kommentarer:

SoM sagde ...

Et stort tillykke med dagen herfra :)

hrogfrudk.blogspot.com

Ida sagde ...

Stort tillykke :) Håber at du får en dejlig dag Melanie :) <3

Laura sagde ...

Tillykke tillykke! :)

Sofie sagde ...

Iiiih, tillykke med dagen :)

Rikke sagde ...

Stort TILLYKKE, håber du har haft en dejlig dag ;)

- Sigaards.dk
Kig forbi min Give-Away

Melanie D. sagde ...

Mange tusind tak allesammen, hvor er i bare søde! Jeg havde en skøn dag og opdaterer imorgen om hvordan den gik :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...