Søg på bloggen

onsdag, august 22, 2012

Stupide mercredi

Photobucket
Photobucket

Jøsses, (der er behov for jøsses idag) for en dag. Startede morgenen ud med at finde en virkelig, ulækker edderkop/stankelben (ja, jeg var sgu ikke sikker!) i vasken på toilettet som spillede lidt for smart. Ad. Bagefter fik jeg køleskabsdøren i hovedet, da jeg ville samle den mælk og vandflaske op, som var faldet ud ad døren og var ved at oversvømme mit gulv. Så er stilen ligesom lagt ikk?

Nu har jeg til gengæld lige lavet en laksesalat, hyldeblomstsaft og sat Friends på. Så kan det kun gå den rigtige vej ikke? Hæhæhæ. Jeg skal på arbejde senere idag og så hjem til min veninde bagefter og spise pandekager.

1 kommentar:

Sophie sagde ...

Ej hvor ser den lækker ud den salat !! :p det må jeg lave

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...