Søg på bloggen

torsdag, august 30, 2012

Studiestart

Photobucket
Photobucket

Der er gået alt, alt for længe siden jeg sidste har blogget - men nu har jeg til gengæld en masse at fortælle og vise. Jeg har haft studiestart i denne uge, og hvad der umiddelbart så ud til at være en nem og let introuge, har i stedet været hård, lang men o v e r d r e v e t fedt!

Vi har allerede haft gang i vores første gruppeprojekt, der tog overhånd (man er vel ivrig for at vise hvad man kan hæhæhæ), så vi har haft lidt for mange bolde i luften, og vi har derfor været lidt presset. Til gengæld er vores resultat blevet fantastisk, og jeg vil helt klart sørge for at klippe en lille film sammen fra vores stop motion film, så I kan se noget af den.

Her ses to billeder af mine øjne og min mund, som bliver brugt i vores stop motion film - I ved, sådan nogle film hvor man laver en film ud af en masse billeder (f.eks. her). Imorgen skal alle grupper vise deres film frem og så står den ellers på grill & fredagsbar. Og allerbedst - min kæreste kommer hjem denne weekend fra højskole :-)

2 kommentarer:

Michelle-Marie sagde ...

Fedt glæder mig til at se det i har lavet. Er selv ret vild med stop-motion, det er imponerende hvad man kan. :)

Dejligt at få kæresten hjem fra højskole (har selv været hjemme på weekend fra højskole)

Mvh. Michelle-Marie
http://www.asinmichelle-marie.dk/

Melanie D. sagde ...

Præcis, er også selv vild med stop-motion! Det var desuden virkelig sjovt (men hårdt) at lave filmen :-)

Ja, det er skønt - og vi har begge så meget at fortælle hinanden, når vi endelig ses! Det er sgu dejligt at savne hinanden så meget lige pludseligt, selvom det er hårdt :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...