Søg på bloggen

tirsdag, august 21, 2012

Søndag

Photobucket Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

I søndags var jeg ude på Økobasen ude i Kongelunden med min familie. Min lillebror skulle børnefødselsdag (det er bare det sødeste ord!) så min bror, hans ven og jeg var med for at hjælpe mine forældre. Jeg holdt mig dog til at sørge for vådt og tørt, mens de store drenge legede rollespilslege med de mindre. Det er forresten min lillebror, som er den farlige ork hæhæhæ. 

Det var forresten et virkelig dejligt område at være og grille. Vejret var fantastisk, så jeg hoppede straks i shorts og min nye, yndlings t-shirt fra H&M, selvfølgelig i bordeaux. Den koster kun 79,95 og findes også i andre farver. We like.

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...