Søg på bloggen

tirsdag, august 07, 2012

Rugbrødsmadder

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket


Det er desværre lidt for ofte, at aftensmaden hjemme hos mig ender med en rugbrødsmad - især når jeg også ofte arbejder til 20:30. Til gengæld er det virkelig sjældent at jeg 'bare' spiser helt almindelig en leverpostejsmad. Jeg orker det simpelthen ikke. Det er alt, alt for kedeligt. Jeg orker bare heller ikke at stå med gryderne fremme, når klokken nærmer sig 21 og jeg skal tidligt op dagen efter.

Derfor har jeg sagt (til mig selv hø hø), at det er okay at spise rugbrødsmadder til aftensmad flere gange på en uge, hvis jeg gør noget ud af dem. Det kan godt være, at det er lidt mere tidskrævende end at smøre en leverpostejsdreng, men til gengæld smager det altså tusind gange bedre, mætter bedre og ser bedre ud. Plus, jeg ikke bliver total deprimeret, ha ha.

5 kommentarer:

Sophie sagde ...

Ej et fint indlæg :D de ser altså også gode ud dine madder. Du skulle da vist få en smørrebrødsforretning :D

Ida sagde ...

Rugbrødsmadder er også godt. Og hvor gør du dem bare fine :)

Laura sagde ...

Hvor ser alt sammen mega lækkert ud! Og så kan jeg altså heller ikke lade være med at lægge mærke til hvor mange fine forskellige tallerkner du har. :D

Melanie D. sagde ...

@Sophie: Hæhæhæ, ja det ku være det var dét, jeg skulle forsøge mig mig ;-) Og mange tak ellers søde Sophie!

@Ida: Det er altid godt, bare man huske at gøre noget ud af dem ;-)

@Laura: He he, mange tak - ja, jeg må indrømme der nok er et par stykker, men jeg er meget glad for dem allesammen! :-)

Daniel sagde ...

Ja det' fint sonja. Men der skal fadneme smør under det pis, ellers hælder jeg mere til en halv-vaffel.

OM'er

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...