Søg på bloggen

mandag, august 13, 2012

Instagram

Photobucket

1) Sen aftensmad i sofaen med stearinlys 2) Min søde lillebror kom forbi med chokolade, cola & Twilight filmene, da jeg var syg 3) Og min søde kæreste lavede tomatsuppe til mig 4) Sov 12 timer uden at få det bedre 5) Cravede græsk yoghurt med hindbær, mandler og mynte så snart jeg var rask 6) Jeg har meldt mig ind i fitness.dk igen 7) Har spist flere rugbrødsmadder 8) Og været til sommerfest med H&M på Karel 9) Jeg har plejet mine tømmermænd hjemme hos A med sushi 10) Og nydt friske jordbær hjemme hos min far 11) Banan, æble og jordbær som aftenssnack 12) Favorite tea fra Pukka 13) Har spist lækker jordbær-tærte hjemme hos mor 14) Og været til Mexi-night hjemme hos far 15) Har spist friske kirsebær til aftensmad 16) Træt type på arbejde 17) Bliver forkælet hjemme hos farmor og farfar 18) Min fine hyggekrog i køkkenet 19) Har spist frokost på Dalle Valle med min smukke, gravide veninde 20) Og hygget sammen med min dejlige lillesøster

Husk I kan følge mig inde på Instagram på melaniedjernaes :-)

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...