Søg på bloggen

søndag, august 12, 2012

Dagens detaljer

Photobucket
Solen har været fremme det meste af dagen, og derfor hoppede jeg i nogle af mine favorit sandaler. Jeg købte dem dengang jeg boede i USA, så det er ved at være 6-7 år siden. Men de holder stadig!
Halskæden er ny og er (selvfølgelig) købt i H&M. Jeg prøver ihærdigt at lukke øjenene for fine ting, når jeg er på arbejde, men til sølle 79,95 røg denne altså med hjem.

I formiddags tog min kæreste afsted på rytmisk højskole oppe i Nordsjælland. Han skal være væk i 4 måneder, men heldigvis kommer han hjem de fleste weekender. Jeg savner ham allerede, men misunder virkelig også den oplevelse han kommer til at få. Og så er jeg virkelig stolt af, at han har fået sparet op til opholdet på kun ét år uden at tage nogle former for lån. Det kunne jeg sgu lære noget af hæhæhæ.

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...