Søg på bloggen

tirsdag, juli 24, 2012

Roskilde #1

Photobucket
1) Standard morgenmad og drikke 2) Og så var der dem, der havde OTA solgryn med ;-)
3) Endnu en dag, hvor solen var fremme hele dagen 4) 2 x fersken iste og en flaske vand. Standard, ha ha.
Photobucket
1) Den bedste burger på roskilde - buffalo-burger fra the circus. 2) Og det bedste sushi jeg har fået på roskilde.
3) Hvor man også kunne få kræmmerhuse (som muligvis ser lidt risotto-agtig på billedet hæhæhæ) 4) Og den bedste pasta/pesto, jeg længe har smagt.

Nu er det vidst på tide at få samlet alle mine mange roskilde billeder i et par indlæg. Jeg har haft så travlt, at jeg ikke har haft tid til at lave dem endnu, men bedre sent end aldrig ikke? Det har jeg vidst sagt et par gange ;-)

Her er lidt billeder af hvordan vores morgener typisk forløb og hvad jeg spiste til frokost/aftensmad. Dagene op til musik-pladsen åbnede spiste vi næsten kun rugbrød og tun, da vi var for dovne til at gå nogen steder, ha ha.

2 kommentarer:

Sophie sagde ...

Om ikke andet, så fik i da sushi. Lækkert. Så kan man jo altid bare kalde sin "hjemmelavet sushi", for hjemmebragt sushi, når man er lidt for doven.

Been there, done that! ; )

Melanie D. sagde ...

He he, jamen sushien var skam udemærket på Roskilde, så jeg klager ikke ;-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...