Søg på bloggen

mandag, juli 09, 2012

Return of Roskilde

Photobucket
Photobucket

Jeg har det lågsus. Og jeg har haft det lågsus. 9 dage på Roskilde-festival med 9 dejlige damer, 9 (næsten) perfekte solskinsdage, 9 flasker gin og 9x9x9x9x9x9x9x9x9 kolde øl, ha ha. 

Min far kom og hentede mig og min lillebror (som kom til at ligge ca 20 meter væk fra vores camp, ha ha) igår omkring middag og kørte os hjem til vores mor, så vi ku' få et dejlig langt bad, kolde dåsecolaer (ikke mere alkohol til mig foreløbig) og lækre kartoffel og laksemadder. Lågsus. Og lige hvad jeg trængte til.

Var hjemme i min lejlighed ved 17-tiden og fik et stort kram og kys fra min dejlige kæreste, som derefter redte sofaen op med dyner og bestilte sticks'n'sushi til os. Det var fandme dejligt. Idag er han taget på arbejde, og jeg kan næsten ikke vente til han kommer hjem igen.

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...