Søg på bloggen

torsdag, juli 19, 2012

Ny webshop

Photobucket


Juhuuuuu. Jeg har åbnet min egen webshop. Jeg blev inspireret af alle de andre bloggere til at også prøve at åbne en webshop via tictail.com - og det var simpelthen så let, at jeg ikke kunne lade vær' med at offentlige gøre den allerede idag, selvom der mangler m a n g e ting endnu.


Der vil både komme tøj, sko, smykker og andre fine sager så snart jeg får taget en masse billeder og lagt dem ud. Så kan I bare klikke på hvad I kan li', betale via pay-pal og vupti, sender jeg en fin pakke til jer. Er det ikke hyggeligt? ;-)



Klik gerne forbi og spred endelig rygtet hæhæhæ

8 kommentarer:

Natascha Coester sagde ...

Hvor fedt, tillykke med den :)
Jeg vil tage et kig.

christina sagde ...

fedt! sådan en tror jeg også jeg vil gå igang med. men jeg har lige et par måske dumme spørgsmål, men jeg vil gerne være sikker.. de priser man skriver, er der medregnet porto i dem? for der står intet omkring porto.. og hvis man får solgt noget, går pengene så automatisk ind på ens kort? :-)

christina sagde ...

og hvad er det der VAT? ohh jeg føler mig ikke specielt intelligent lige nu, men håber at du vil svare på mine spørgsmål

Melanie D. sagde ...

@Natascha: Mange tak! Og husk at der kun er lagt meget få ting ind, der kommer meget mere! ;-)

@Christina: Gør det! Det er virkelig smart :-)
Mht dine spørgsmål - som overhovedet ikke er dumme, jeg havde faktisk de samme som dig, da jeg gik igang - så vælger du selv, om porto skal være inkluderet i prisen eller om den skal betales bagefter. Ligesom du kan vælge at modtage betaling på dit betalingskort (stadig via pay pal) eller om du vil ha' pengene stående på din pay pal konto. Det er nok kun smart det sidste, hvis du selv regner med at skulle købe ting gennem pay pal.

Og VAT er sådan set bare tax som er inkluderet i prisen (25%) så det behøver du ikke lave om på. Håber det var svar nok :-)

christina sagde ...

Tusind tak! nu har jeg tilføjet min paypal e-mail, men jeg forstår ikke hvordan man gør sådan at pengene kommer automatisk ind på sit betalingskort?
forstår stadig ikke hvad det der VAT gør godt for? hæhæ :-)

Melanie D. sagde ...

@Christina: Du skal først oprette en konto inde på pay pal (som er gratis) hvor du oplyser dit betalingskorts nummer osv, og på den måde vælger at pengene går direkte ind på din konto.

Jeg tror ikke man skal tænke så meget over det der VAT, det er noget med moms og skat og det er vidst meget almindeligt at den er på 25%, og det er inkluderet i den salgspris du vælger, så man 'mærker' ikke til det. Kun på skrift. :-)

christina sagde ...

Nårh det har jeg allerede gjort, da jeg har brugt paypal før. det er bare super! tusind tak for hjælpen melanie. hvis du har lyst kan du kigge fordi min shop http://kldeskabetsguld.tictail.com/ :-)

Kathrine Hansen sagde ...

Hej Melanie!

Dejligt at kunne læse sig frem til det man heller ikke kunne finde ud af.. Haha :-)
Jeg har dog lige endnu et spørgsmål, når der står "tax shipping" on/off, hvad gør man så? :-)

Fin blog du har dig!

Mvh Kathrine :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...