Søg på bloggen

tirsdag, juli 10, 2012

New in: Roskilde wear

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Glemte helt at vise jer de ting, jeg købte lige op til Roskilde. De sorte, højtaljede short (Monki) var jeg selvfølgelig kommet til at købe i en større størrelse end jeg troede, så kunne ikke nå at få dem med. Typisk, ha ha.

Den sorte blondekjole og den cremefarvet, blonde-cardigan er jeg fuldstændig vild med. De er begge fra H&M Divided og kan stadig fås i butikkerne.

Lige nu er jeg på vej til Knuthenborg Safaripark sammen med min familie. Jeg har ikke været der siden jeg var ligeså lille som min lillesøster, så det skal nok blive hyggeligt hæhæhæ.

2 kommentarer:

Rikke'M sagde ...

Åh, det blonderi smelter jo mit hjerte helt! Hvor er den cardigan bare yndig :')

Melanie D. sagde ...

Ja den er fantastisk! Kan fornemmer hvordan den vil redde mange outfits fremover ;-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...