Søg på bloggen

tirsdag, juli 17, 2012

Madklubben, musical & drinks

Photobucket
1)Madklubben inde i Tivoli 2) Fine bobler alaa cava til forret
3) Røget laks til forret 4) Tomat-salat som tilbehør
5) Svine kotelet med asparges 6) Og selvfølgelig med flere bobler og rødvin til
Photobucket
1) Mig, min far og vores nabo foran Plænen efter Musical 2) Irish Coffee
3) Og lækker cheesecake hæhæhæ 4) Cosmopolitans & mojitos
5) Pi
ña colada og flere mojitos 6) Nye yndlings mojito med passionfrugt

I lørdags var jeg inde og se Den eneste Ene sammen med min far, der havde været så sød at invitere mig med, og vores naboer hjemme fra min fars vej. Vi spiste først på Madklubben, der var lækkert som altid.

Musicalen var helt fantastisk gennemført med helt samme replikker som fra filmen dog med nye sange/soloer ind i mellem. Det var for fedt, og for første gang i mit liv, syntes jeg at Linda P var morsom. Hun spillede rollen som Mulle, og hun var genial!

Efter musicalen drak vi en Irish Coffe (og et par cocktails hæhæhæ) inde i Tivoli og nød musikken fra Plænen. Bagefter tog vi på Peder Oxe ved Gråbrødre Torv og drak flere cocktails. Det var skide hyggeligt - også selvom jeg var den eneste i 20'erne hæhæhæ. Der er mange plusser ved at ha' unge forældre, og dét her er sgu en af dem ;-)

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...