Søg på bloggen

mandag, juli 16, 2012

Knuthenborg i billeder

Photobucket
Nåede lige at tage et billede af min nuttede lillesøster på vej ind til aberne, inden hun blev i dårligt humør hæhæhæ
Photobucket
1) Kamelerne gik lige udenfor vores bil, så der var ingen af os som turde hoppe ud og sige hej, ha ha.
2) Vi kørte i bus ind til aberne og gav dem 'abe-mad'. Dengang jeg var lille stak man spaghetti ud til dem igennem små huller i ruden, hvor de selv tog fat ;-)
3) Lemurene løb frit rundt i et lukket område, hvor vi gik mellem dem. Kunne ikke tænke på andet end scenen fra Madagascar, hvor de synger ''I like to move it'', da vi så dem hoppe rundt hæhæhæ
Photobucket
Vi var så heldige at tigerne skulle fodres, netop som vi kørte ind til dem, så de rendte rundt mellem bilerne. Jeg sad og skreg mens jeg tog disse billeder (som forresten er taget uden zoom) ha ha ha.
Photobucket
Der er ikke noget som slår en twister-is, når solen skinner ;-)
Photobucket
Elskede seriøst min lillesøster inde hos gederne. Det ene øjeblik sad hun og nussede de små gedekid, og det andet øjeblik gik hun i panik over de store geder som også ville ha' nus (ligesom jeg selv gjorde) hæhæhæ.
Photobucket
Jeg klarer her forhindringsbanen meget elegant, som I kan se ;-)
Photobucket
...og prøver her at følge med min lillebror, der klatrede rundt i træerne!
Photobucket
En af de smukkeste åkander jeg længe har set!
Billederne er fra torsdag i sidste uge, hvor jeg var med min familie i Knuthenborg Safaripark. Det ironiske ved den tur er, at jeg faktisk generelt ikke særlig godt kan lide dyr hæhæhæ. Det er meget få dyr, jeg har lyst til at nusse osv., og det skal helst være hundehvalpe, kattekillinger eller en abeunge. Sidstnævnte er desværre ikke sket endnu, ha ha.

For det meste vil jeg helst bare vinke ind til aberne i Zoologisk Have og helst undgå at komme med ind til gederne, som jeg jo gjorde i Knutenborg, da jeg ikke ville gå glip af hvordan min lillesøster reagerede, hæ hæ. Var dog selv ved at gå i panik et gange, når der kom en fed ged hen til mig og håbede på jeg gad fodre/nusse den - ''ØH, NEJ TAK!'' ;-)

Når vi er hjemme hos min kærestes forældre, går jeg altid i panik når deres kat (som i forvejen også er ret stor og fed, ha ha) kommer listende hen i mod mig, og det morer de sig allesammen altid over ;-)

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...