Søg på bloggen

torsdag, juli 12, 2012

Dinner at Couloir

Photobucket
Photobucket

Igår var jeg nede på stranden og spise aftensmad sammen med min far og lillebror på Couloir. Jeg fik laks til forret, chili con carne til hovedret og en lækker og frisk mynte/passionsfrugt limonade. Det var virkelig lækkert, og så fik vi desuden 40% rabat på hele regningen, da jeg kunne bruge mit menucard. Må helt sikkert lokke min kæreste med derned snart ;-)

Vejret var dejligt men lige køligt nok til at sidde udenfor, så vi gik i stedet en tur langs stranden efter maden. Idag er vejret ikke ligefrem noget at råbe hurra over, så jeg holder mig indendørs idag og har i stedet inviteret mine små søskende til at spise aftensmad og sove herhjemme. 

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...