Søg på bloggen

tirsdag, juli 31, 2012

Det vigtigste -

JEG ER BLEVET OPTAGET PÅ MULTIMEDIEDESIGNER UDDANNELSEN :)


Photobucket
Photobucket

YES. Jeg er den lykkeligste pige! Igår fik modtog jeg brevet fra KEA, om at jeg er blevet optaget på multimediedesigner uddannelsen på KEA, Nørrebro. H u r r a!

Jeg stod op kl 7:00 igår morges og nåede at tjekke min postkasse omkring 37 gange, inden jeg cyklede mod arbejdet klokken halv ti om morgenen. Da jeg havde fri kl 16, og var hjemme ca. 7 min efter (har aldrig cyklet så hurtigt før i mit liv) stod jeg et stykke tid foran min opgang, før jeg turde åbne postkassen. Og DÈR lå brevet endelig og ventede på mig. Og jeg skreg. Og jeg græd. Og så ringede jeg til min mor :-)

Bagefter tog jeg hjem til min far, som allerede havde lagt en flaske cava på køl og købt en meget flot kjole til mig (rimelig heldigt at jeg kom ind ha ha) og fejrede det med lækkert mad og champagne. Da min kæreste var hjemme fra arbejde, skyndte jeg mig hjem og fejrede det videre med ham og flere bobler. Hold nu op, hvor er jeg bare glad! 


Er i også kommet ind på jeres drømmestudie? :-)

3 kommentarer:

Michelle-Marie sagde ...

Tillykke med at du er kommet ind :D

Mvh. Michelle-Marie
http://www.asinmichelle-marie.dk/

lidenskab sagde ...

Hej Melanie!
Jeg så lige inde på Emili's blog, at du også er kommet ind på multimediedesigner-uddannelsen, mange gange tillykke! :) Det er jeg også! Så vi ses sikkert omkring :)

- Anna Freja

Melanie D. sagde ...

@Michelle-Marie: Mange tak! :-)

@Anna Freja: Ej, hvor fedt - stort tillykke til dig også! Jeg glæder mig virkelig meget, det skal nok blive fedt! Vi ses derhenne ;-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...