Søg på bloggen

fredag, juni 15, 2012

You like?

Photobucket
Photobucket

For noget tid siden efterspurgte den smukke Emili en ny header til sin blog. Jeg elsker seriøst at være kreativ og ku' ikke lade være med at gøre et forsøg, så jeg sendte hende en mail med et par stykker (eller fem, haha).

Igår lagde Emili de 6 header'ere op på hendes blog, som hun synes bedst om og satte spørgerunden igang om hvilken én, hun skulle vælge. To af mine header'ere var med, og jeg synes det var mega sejt. Noget der er endnu mere sejt, er at hun også valgt en af dem som sin nye header. Tjek den selv ud på hendes blog og se hvilken én hun valgte.

Wooohoooo, denne fredag kunne ikke starte bedre! ;-)

5 kommentarer:

Dots sagde ...

Ej hvor fedt tøs!! Er vild med dem begge!! TILLYKKE med det.

Sophie sagde ...

det er du god til :p Du må meget gerne lave en ny til mig :D

Melanie D. sagde ...

@Dots: Mange tak! Ihh, det er bare fedt at høre - fik også så mange fine kommentarer inde på Emili's blog. Det er så fedt :-)

@Sophie: Hi hi, selvfølgelig - det finder vi bare ud af søde ;-)

MannaDee sagde ...

Hvad er det for en font, du har brugt? :) Den er bare super fed!

Melanie D. sagde ...

Den hedder: signerica fat :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...