Søg på bloggen

lørdag, juni 30, 2012

Roskilde

Photobucket

Holla :-)

Nu tager jeg afsted på Roskilde og jeg glæder mig som en lille abekat, ha ha. Jeg skal bo i lejr med 5 andre dejlig damer samt 3-4 af andre damer - det skal nok blive godt! Jeg har både pakket regntøj, læderjakke og shorts & sandaler, for med det her danske vejr ved man sgu aldrig, hvordan det kommer til at se ud.

Jeg har desværre ikke fået planlagt nogle indlæg til jer, da det har været en hektisk uge med alt for mange aftaler. I hører fra mig igen mandag den 9. juli - hyg jer så derhjemme/udlandet, og ellers ses vi vel på Roskilde? ;-)

Billedet er fra sidste års Roskilde, da jeg boede i en kæmpe drengelejr. I år er det mit 5. år på Roskilde i træk!

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...