Søg på bloggen

mandag, juni 04, 2012

Lately I have..

Photobucket
Kigget på min fine, gamle diskokugle og dens utrolige, flotte kalejdoskopiske glimt om aftenen.
Photobucket
Bagt flere kop kager. Denne gang med kokos-vanilije smag.
Photobucket
Danset med de bedste damer og drukket en masse bobler, øl og gin.
Photobucket
Levet af rugbrødsmadder. Som i min verden aldrig bare er en rugbrødsmad.
Photobucket
Nydt at rende rundt i min fine, fine sommerjakke og brugt den hvert eneste sekund mens solen har vist sin generøsitet.
Tiden er fløjet forbi og det samme er sidste uge. Jeg føler ikke at jeg laver andet end at arbejde for tiden, selvom min lønseddel ikke ligefrem bærer præg af det. Hmm. Hvem sagde overtræk? 

Jeg har kun 3 ugers arbejde igen, inden jeg holder 3 ugers ferie. Hoooooooold nu op hvor jeg glæder mig. Sol (det skal der bare være hæhæhæh), hygge, venner, fest, stranden,kæreste-tid, roskilde, dans, is, jordbær, bobler, bloggen, familie, you name it. Tid til det hele. Det kribler i mine fingre for at kunne bruge mit kamera hver dag under solens stråler igen. Jeg-glæder-mig!

2 kommentarer:

Maja sagde ...

Dejlige billeder! :)
Skal du nogle steder til sommer eller bare hygge her hjemme?

Melanie D. sagde ...

Mange tak, Maja! :-)
Nej jeg skal desværre ikke på ferie i år, da pengene ikke rækker til det. Men jeg laver snart et indlæg om hvad jeg i stedet skal :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...