Søg på bloggen

mandag, juni 25, 2012

Instagram

Photobucket

1) Har spist sushi med en sød veninde 2) Og fået lækker frokost betalt af arbejdet på job 3) Givet min dejlig mor blomster på Mors dag 4) Spist avocado madder til frokost 5) Hygget med min mor og spist mad på Dalle Valle 6) Lavet god frokost til mig og min kæreste 7) Endelig været hos frisøren og blive farvet og klippet 8) Snacket derhjemme fra min fine skål 9) Været til brunch hjemme hos mor og møde min lillebrors kæreste 10) Købt den fineste sommerkjole på arbejdet 11) Hygget fredag aften med min kæreste og set Disney film 12) Drukket café latte til morgen 13) Hygget lørdag aften med the, chokolade og søde damer 14) Har danset og drukket bobler med damerne 15) Fejret min lillebrors fødselsdag med jordbærlagkage og solskinsvejr 16) Drukket kaffe og spist avocado til morgenmad 17) Haft tid til at handle ind og fornye basilikum, mynte og rosmarin potterne 18) Spist koldskål og drukket kaffe 19) Drukket øl til distortion og sluttet af på shawarma-bar med min kæreste 20) Lavet lækker banan/blåbær smoothie

Hold nu op, hvor var sidste uge dog den længste og hårdeste, jeg længe har oplevet. Har arbejdet +45 timer på job for at tjene nok til, at jeg nu kan holde 3 ugers ferie. TRE UGER. Wooohooo, hvor er det bare lækkert (og idag skinner solen ovenikøbet). Jeg har derfor ikke haft overskud eller været inspireret nok til at blogge sidste uge, hvilket jeg virkelig har savnet. Disse billeder stammer derfor heller ikke fra sidste uge, men fra alt mellem 1-3 ugers tid tilbage. Det var meningen jeg ville ha' lavet dette indlæg i sidste søndags, men nu får I det altså alligevel hæhæhæ.

Husk at følge mig inde på Instagram - jeg hedder melaniedjernaes :-)

På lørdag tager jeg på Roskilde-festival (juhuuu) med de dejligste damer og ser frem til en fantastisk uge med hygge, øl, dans og grin og mest af alt - godt vejr. Denne uge skal bruges på afslapning med min kæreste, hygge med familien, vaske tøj og gøre lejligheden ren og ikke mindst købe ind/gøre klar til Roskilde. Juhuuu for ferie!

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...