Søg på bloggen

lørdag, juni 16, 2012

Football night

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

I onsdags hyggede jeg med to dejlige damer fra arbejdet. Jeg havde først fri fra job kl 18 og hentede så take away fra Jensens til os. Det var faktisk først gang, jeg prøvede dét men var positivt overrasket. Faktisk syntes jeg, det var bedre end det man får serveret på restauranten, haha.

Min veninde havde desuden lige købt disse nye briller fra Paul Frank, og jeg synes de er mega flotte. Ihh, jeg vil også ha' briller. Synes man ser så smart ud ;-)

2 kommentarer:

Sofie sagde ...

Årh, takeout fra Jenneren - you just gotta love it! :D Får helt lyst til det (også selvom kl. er 09:25)

Og hvor er din venindes briller dog fede, er helt vild med dem :) jeg bruger læsebriller og overvejer nogle nye, sådan nogle fine nogle ville da være et ret godt bud :)

Melanie D. sagde ...

He he, det var også lækkert - blev som sagt ret overrasket!

Ja brillerne er super fede, mener de kostede omkring 1800,- hvilket jo også er en sjat, men til gengæld en god investering! :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...