Søg på bloggen

tirsdag, juni 26, 2012

Ferie

Photobucket

Åhhhhhhhhhhhhh. Suk, hvor jeg savner det. Ville virkelig ønske, at mig og min kæreste skulle ud og rejse igen i år, men jeg må nøjes med at drømme mig tilbage til Mallorca sidste år. Og glæde mig til Roskilde, som venter lige rundt om hjørnet - men det kan på ingen måde sammenlignes, ha ha.

Det var virkelig det mest fantastiske sted, jeg nogensinde har været, og jeg tror sgu også jeg har fået lidt for høje forventninger til næste års rejse (hvor det så end blir) hæhæhæ. Jeg må hellere begynde at spare op allerede nu ;-)


Vi boede på Galatzo Hotel (Paguera, Mallorca) som ligger ca. 40 min. kørsel fra lufthavnen.

4 kommentarer:

SoM sagde ...

Det ser jo helt fantastisk ud..! Kan du huske navnet på det hotel I boede på..?

Melanie D. sagde ...

Åh ja, hov - det glemte jeg vidst at nævne i indlægget, ordner det med det samme :-)

Dots sagde ...

WOW hvor ser det lækkert ud!!

Melanie D. sagde ...

Det var det sgu også! :D

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...