Søg på bloggen

mandag, juni 11, 2012

Being creative

Photobucket
Photobucket

Et lille glimt at mit nyeste maleri/tegning som er et portræt (på den meget anderledes måde) af min kærestes familie. Det er en gave til hans forældre, som snart holder sølvbryllup. Elsker når jeg har tid til at være kreativ på den helt afslappende måde med et tæppe omkring mig, en kop te og dejlig musik. Det sker efterhånden alt for sjældent.

Nu vil jeg tage hen og handle ind, mit køleskab ku' ikke være meget mere tomt eftersom jeg har været syg siden i onsdags. Senere skal jeg op og træne. Wooohooo. Efter næsten en uge på sofaen, trænger jeg i den gang til at komme igang igen!

2 kommentarer:

Laura sagde ...

Hvor er det fedt :D

Melanie D. sagde ...

Mange tak, Laura! :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...