Søg på bloggen

tirsdag, juni 05, 2012

Banan og blåbær smoothie

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Banan og blåbær-smoothie til morgenmad. Det var ved at være seriøst lang tid siden, at jeg sidst havde brugt min blender og ikke mindst lavet en smoothie. Kom i tanke om at jeg havde blåbær liggende i fryseren og da jeg ligeledes havde to (brune hø hø) bananer i frugtskålen var der ikke meget at rafle om.

Jeg valgte i sidste øjeblik at udskifte skyr'en med resten af en økologisk - og meget lækker, koldskål. Kunne på ingen måde smage forskel, så det er her og med godkendt til næste gang. Burde vænne mig til at lave smoothies hver morgen, ville nok føle mig som verdens mest overskuds-agtige menneske ;-)

2 kommentarer:

Nanna blogbyhau sagde ...

Hvilket program bruger du til at lave det nederste billede med? :)
Virkelig fed blog og elsker dine kreative ting og sikke nogle flotte billeder <3

følger din nu :))

//Love

www.blogbyhau.com

Melanie D. sagde ...

Hej Nanna, jeg bruger Picasa til at lave collager i - det er super godt og nemt :-)
Og mange tak for dit fine kompliment! Kigger forbi din blog :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...