Søg på bloggen

mandag, maj 14, 2012

Tapas

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

I fredags spiste jeg tapas hjemme hos min far. Han havde inviteret mig og min farmor & farfar til middag, og hentede det med hjem fra hans arbejde (nnit) - hvor man bl.a. kan bestille tapas (to go) hos deres kantine. Det var så lækkert og rødvinen passede perfekt til. Synes det er tip-top smart at de har sådan en ordning på deres arbejde - det har de sgu ikke i H&M (hø hø).

Idag har jeg haft fri fra arbejde, men jeg var alligevel derinde, da jeg skulle til et møde med min chef (som jeg selv havde bedt om). Det tog lidt hårdt på mig, da det var et meget personligt møde, men jeg er meget glad for, at det nu er overstået. Var helt udmattet da jeg kom hjem igen - ligesom hvis man havde været til eksamen og havde frygtet det rigtig meget. Kender I den følelse?

5 kommentarer:

Natasha sagde ...

Jeg har selv været til en samtale idag på mit arbejde pga jeg har mange rygsmerter med graviditeten. Og imorgen skal jeg have en sygeerklæring frem til min barsel. Så det kender jeg udemærket:) Man bruger meget ubevidst energi på sådan noget! Håbers ellers alt er fint- knus natasha

Ida sagde ...

Hvor ser det bare lækkert ud. Synes altid I hygger hos din far :)

Ja jeg kender godt den følelse. Har den ofte når jeg skal snakke med min chef. Men dejligt at det er overstået :)

Melanie D. sagde ...

@Natasha: Ja lige præcis - nogle gange er det bare ikke altid så let at få afklaret sine problemer, når det er på arbejdsmarkedet :-/ Håber du selv har det dejligt og at graviditeten ikke er for hård! :-)

@Ida: Det kan jeg også love dig for at vi gør! ;-)
ja det er en kæmpe byrde, som endelig er løftet fra mine skuldre. Godt at sådan noget kan komme ud af verdenen!

Dots sagde ...

MUMS hvor ser det bare alt for lækkert ud!!!

Melanie D. sagde ...

Det kan jeg også love dig for, at det var! Tapas er nok min 'yndlingsret' ;-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...