Søg på bloggen

mandag, maj 28, 2012

Pinsedag

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Igår fejrede vi min lillebrors (den mindste) fødselsdag hjemme hos min far i det dejlige sommervejr. Vi spiste hjemmelavede grovboller, italiensk brød, oliventapenade, hummus samt en masse lækre oste og forskellige slags pølser (hader seriøst det ord) og drak rødvin og asti. Senere spiste vi to lækre lagkager som jeg hjalp med at pynte - der er jo ikke noget bedre end at pynte lagkager med flødeskum, friske jordbær og groft revet chokolade hæhæhæ.

Min lillebror fik blandt andet et ordentlig vandgevær (er der overhovedet nogen som stadig bruger vandpistoler? haha), så selvfølgelig var der vandkrig, for alle dem som turde være med. Det kriblede i fingrene for at for lov at være med, men jeg måtte desværre erkende at dagens outfit ikke ligefrem var vandtæt, så jeg måtte i stedet nøjes med at tage billeder (tjek lige billedet af min anden lillebror som giver vores genbo's datter mega meget høvl) ;-)

2 kommentarer:

Laura sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud. Og den lagkage der, nam! =)

Melanie D. sagde ...

Mange tak, Laura! Synes også det var en flot lagkage hæhæh ;-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...