Søg på bloggen

fredag, maj 18, 2012

Instagram

Photobucket

1) At tegne en hjerne i draw something. 2) Pasta, frisk basilikum, parmesan ost, pesto og tomat-tjavs-sovs til aftensmad. 3) Melanie-12-år i Sukkertoppen på Nørrebro. 4) Royal Copenhagen fascination hjemme hos min faster. 5) 'Irriterende', søde kæreste som ligger og putte-sover, mens man selv skal på arbejde. 6) Morgenmad. 7) 'Amager by night'. 8) Øko koldskål og kammerjunkere til aftensmad efter 10-timers vagt. 9) Tid til at bage igen. 10) Lyserøde kokos kop kager til min hårdtarbejdende mor. 11) Yndlingsringene. 12) Mummi-fest i Netto. 13) Retro is hjemme i mors fryser. 14) Frokost på Dalle Valle med min dejlige mor. 15) Snoop Dogg nu i D.S. 16) Dagens krave (hø hø). 17) Er stolt over endelig at kunne tegne en hest efter 27. forsøg. Undskyld, til den det nu gik ud over. Hæhæh. 18) Morgenmad på Ingolfs Kaffebar med min A. 19) Ultimativ kaffe latte hjemme hos mor og P. 20) Daim kagén.

Har besluttet at lave 'this week' om til 'instagram' i stedet, da jeg alt for tit glemmer/ikke har tid til at lave en collage over ugens forløb @instagram. I stedet vil der nu være en blandning af nye og ældre billeder - stadig allesammen fra instagram. Til gengæld vil der være flere billeder frem for par-og-par billeder - det synes jeg ser pænere ud (hø hø). Håber det er til at overskue ;-)

Husk at følge mig på Instagram: melaniedjernaes :-)

Om lidt skal jeg hjem til min kæreste og hygge. Vi skal spille musik, synge og drikke rødvin sammen. What's not to love. Der kommer forresten et indlæg/video senere med hvad vi kan finde på at spille for noget musik, når vi er sammen. Hæhæhæhæ.

2 kommentarer:

Dots sagde ...

Dejlige og ikke mindst sjove billeder :)))

Melanie D. sagde ...

Mange tak, Dots! :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...