Søg på bloggen

søndag, maj 06, 2012

Idag har jeg..

Photobucket
Startet morgenen med at drikke the af min nye kop..
Photobucket
Spist en meget lækker (vegetar - er en sucker for hummus og tapenade hø hø) brunch ude i det gode vejr sammen med min kæreste..
Photobucket
Ryddet op i mit skab og fundet en gammel, men meget fin taske frem igen..
Photobucket
Undret mig over hvordan april fløj forbi, før jeg fik skrevet en eneste note på min fine kalender, som min far har lavet..
Photobucket
Endelig haft tid til at ligge over i mit lille hyggehjørne og slappe af...med saftevand :)
Photobucket
Glædet mig helt ekstremt meget over, hvad der for tiden hænger på mit køleskab..
Idag har været en helt og aldeles perfekt søndag. Sådan én hvor jeg både har kunne sove længe med min kæreste, spist lækker brunch ude i det dejlige vejr, fået ryddet op herhjemme og endda haft tid til bare at ligge på den flade og slappe af. Ahhhh. Hvor tit sker der lige?


Jeg var på arbejde hele dagen igår og var simpelthen så træt bagefter, at jeg skippede byturen med nogle venner og spiste aftensmad hjemme hos min far i stedet. Det var det helt perfekte. Nogle gange skal man altså bare lytte til, hvad kroppen siger. Min kæreste har været i jylland med sin familie siden torsdag aften til 2 konfirmationer, men i nat kom han hjem og vækkede mig med et kys. Dejlig afslutning på dagen :)

2 kommentarer:

Julie sagde ...

Ja, det lyder helt sikkert til at have været en ret så perfekt søndag! Det er bare noget af det bedste, når man har tid til det hele :)

Kig endelig forbi
www.itsmypassions.dk

Melanie D. sagde ...

Lige præcis - det er noget af det rareste, når en søndag byder på det hele :-)

Kigger forbi!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...