Søg på bloggen

fredag, maj 25, 2012

Brunch

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

I fredags var jeg ude og drikke en øl (eller 10) med min kæreste, hans bror og en ven. Planen var at være tidligt hjemme, men sådan går det jo aldrig når man hygger sig hæhæhæ. Det vigtigste var nok også bare at vi kunne komme op dagen efter, da der ventede en meget lækker brunch hjemme hos min mor og P. Jeg tror først vi var hjemme ved 5-tiden (hvor man selvfølgelig også lige skal snakke og lave natmad), men vi stod på dørtrinet og ringede på kl 12:05. Jeg går sgu aldrig glip af en god brunch. Eller en madinvitation generelt ;-)

Min lillebror (som efterhånden er ret gammel - snart 19?!) har fået en kæreste, som vi alle endelig (hø hø) havde fået lov at møde. Og hvilken bedre måde at mødes på end over en brunch? Merci beaucoup, det var lækkert. 

2 kommentarer:

Sofie sagde ...

Det ser jo helt utrolig hyggeligt ud :)
Og jeg er temmelig imponeret over, at I kom op så tidligt efter at være kommet hjem så sent - eller tidligt, er det jo faktisk ;)
God weekend!

Melanie D. sagde ...

He he, ja synes også selv at det var flot - men omvendt, var det ikke så svært, når man vidste var der ventede derhenne ;-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...